سلاممطلب ارسالی ازarsalan68
 
شبکه اجتماعی پرستاران ایران
 
 
شنبه 20 بهمن 1391برچسب:, :: 8:18 ::  نويسنده :

با عرض سلام به به دوستان عزيز و همكاران گلم

من ترم 8 پرستاري هستم تازه به جمع عزيزان اضافه شدم؛ نزديك يك سالي هست كه در بخش اورزانس  يكي از بيمارستان هاي شهرمون مشغول كار دانشجويي هستم، ميخواستم ويژ‍ه امتحان بدم كه حسابي خورد تو ذهنمون،حالا بعد يه مدت تصميم گرفتم به ياري خدا  در آزمون كارشناسي ارشد  داخلي جراحي شركت كنم.هنوز  شروع نكردم؛به نظر شما ميشه تو اين مدت خوند و قبول شد؟



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت17:21---5 ارديبهشت 1393
سلام من پرستاری 4 هستم . واسه درس روش تحقیق به پروپوزال نیاز دارم . ممنون میشم کمکم کنین. به ایمیلم بفرستین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به شبکه اجتماعی پرستاران ایران خوش آمدید عضو شوید، اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید و از اطلاعات دیگران استفاده کنید. s.saba3737@yahoo.com
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شبکه اجتماعی پرستاران ایران و آدرس inclub.mihanblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 115204
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما